Saturday, November 30, 2013

Dario Dumić

Ovaj momak je ultimativni primjer bosanske nepravde !
Svi koji su imalo razumni će reči da se patriotizmom ne može igrati fudbal, ali ako Zahirović i Vršajević mogu imati po 10-15 ili 20 nastupa za A tim u kvalifikacijama, e onda i Dario može sjesti na klupu takvog tima, i to sa večim razlogom od navedene dvojice.
Ovog momka svi navijači naše repke odavno očekuju u reprezentaciji, i siguran sam da bi njegov debi bio dočekan sa velikom radošću.

Dario Dumic

"Čak je i moja mama koja inače ne prati tako puno nogomet, iako ga ja igram, skakala po kući od sreče, a srce mi je pucalo od zadovoljstva kada sam vidio kako se pobjeda slavila u mome rodnom Sarajevu." - Dario Dumić, štoper (Bröndby IF i Danska U-20)

nogolopta.com (Cijeli intervju OVDJE

Dumić, nogometaš danskog Bröndbyja: 
Sanjam dan kada ću obući dres moje domovine!

DarioDario je igrao za mlade reprezentacije Danske U17, U18, U19, U20 ali je ocigledno da je san mladoga sarajlije da zaigra za svoju domovinu.

DD: Tu za mene nikada nije niti ce biti dvojbe. Moj san je da zaigram za reprezentaciju Bosne i Hercegovine i to se nikada nece promijeniti. Utakmice A-reprezentacije prozivljavam teze nego one u kojima i sam igram a pobjeda u Kaunasu se u nasoj kuci slavila vise nego ista.
Čak je i moja mama koja inače ne prati tako puno nogomet, iako ga ja igram, skakala po kući od sreče, a srce mi je pucalo od zadovoljstva kada sam vidio kako se pobjeda slavila u mome rodnom Sarajevu.

Kakve su nam sanse u Brazilu?
 
DD: Mislim da imamo dobar tim. Dzeko, Ibisevic, Pjanic su svjetska klasa. Imamo kapitena koji je pravi vodja i srcem igra za drzavni dres. Ako nam se posreci mislim da vrlo lako mozemo biti prijatno iznenadjenje ovog mundijala.  Naravno imamo i mi slabih tacki kao i svaka ekipa – kao naprimjer nedostatak konkurencije na defanzivnoj sredini terena- ali ipak sa malo srece u zrijebu ja nas vidim u osmini finala. 

Optimistican je ovaj 21-godisnji sarajlija koji osim tetovaze na kojoj su rimskim slovima ispisani datumi rodjenja oca, majke i brata Luke ima i tetovazu na bosanskom jeziku na kojoj pise simbolicna poruka ”Ne mogu te oni mrziti, koliko te ja mogu voljeti”.
 
DD: Sve sto covjek radi u zivotu treba raditi iz ljubavi. Ljubav prema rodnom gradu, domovinivi familiji je nesto sto mi daje snagu i sto je izvor moje pozitivne energije.

Dario Dumić

0 comments:

Post a Comment